Modlitwa zbuntowanego anioła

Na Międzynarodowy dzień osób niepełnosprawnych



Stoi przed Tobą
Wszechmocny Boże
Niepełnosprawny Anioł bo klęknąć nie może!!!
       Modlę się do Ciebie Boże stwórco mój
       bom podobno  dzieciak Twój
Stworzyłeś  mnie na obraz i podobieństwo swoje
Dzieciaka zdrowego cudownego
a widzisz zgarbionego  .kulawego niepełnosprawnego
          Jesteś miłosierny wszechmocny
          Zamiast mnie wspierać.kochać i miłować
           z upływem lat zaczynasz mnie krzyżować!!!!
Podobno na plecy moje ładujesz tylko tyle
ile udźwignąć zdołam, ja  błagam i wołam                                                                                                               Twojego ładunku udźwignąć nie mogę!!!!!!!!
              Proszę o zdrowy kręgosłup i sprawną nogę ......
Niezbadane są wyroki boskie
Czekałem na Twą litość .miłość i łaskę
               Ty dajesz mi kule, wózek protezy albo laskę
Oj Boże Boże nikt z Tobą równać się nie może
                                                Amen

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pobyt w Busku Zdroju

RYMOWANKI Z WAKACJI