Rymowanki do koleżanki

Myślałam , że już o mnie zapomniałaś
a Ty tylko doła miałaś!!
         Super że się z niego wydostałaś
         i do mnie się odezwałaś!!!!!
Lubie Twoje wiersze i rymowanki
szkoda by było takiej koleżanki
          Kocham i chcę być kochana przez ludzi
          ale muszę czekać  aż   ktoś z letargu się obudzi
 Dzięki za  trafne  słowa pochwały i otuchy
 ale  człowiek jest słaby i  kruchy
          Teraz mniej tworzę bo choruje
           leżę w łóżku ściskam koce i poduchy....
Jak wyzdrowieję to mus znów poszaleję
Ubiorę mini sukienkę kozaki za kolana
              i pojadę do Krakowa na koncert
              Mojego idola Gorana Karana
 Lubię  tego tenora i  jego piosenki
 a może nawet jestem w nim zakochana???
             Chociaż na bank jest to miłość bez wzajemności
             Jadę na jego koncert  gdy tylko  w Polsce  gości
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pobyt w Busku Zdroju

RYMOWANKI Z WAKACJI